۰
plusresetminus
امام جمعه بروجن در همایش ائمه جمعه وجماعات،هیئت امنای مساجد،فرمانده هان حوزه و پایگاه های بسیج شهرستان بروجن گفت: ما به کشورهای عراق و سوریه پیشنهاد می دهیم که با استفاده از نیروی مردمی دشمن را شکست دهند.
ما به کشورهای عراق و سوریه پیشنهاد می دهیم که با استفاده از نیروی مردمی دشمن را شکست دهند
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، این همایش با حضور روحانیون، فرماندهان رده ها، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج به همراه جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن فرهنگی سپاه ناحیه بروجن برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بروجن در این همایش با بیان این که مساجد مرکز تربیت انسان ها هستند گفت: پایگاه ها با محوریت روحانی و مساجد نقش موثر و بی بدیلی در جنگ نرم خواهند داشت.

سرهنگ پاسدار علی کیهانی با تاکید بر ارتباط چهره به چهره با نوجوانان در مساجد تصریح کرد: با استفاده از فضای معنوی مساجد، زبان گویای روحانیون و توان پایگاه ها موانع و مشکلات مرتفع خواهد شد.

کیهانی ایجاد فضای نشاط انگیز و برنامه های فرهنگی در مساجد را ضروری دانست و بر فراهم کردن بستر مناسب برای حضور خواهران در مساجد و بهره گیری از تجربیات آنها تاکید کرد.

امام جمعه بروجن با اشاره به این که نیروی بسیج در جامعه جا افتاده است گفت:ما به کشورهای عراق و سوریه پیشنهاد می دهیم که با استفاده از نیروی مردمی دشمن را شکست دهند.

حجت الاسلام غلامعلی حسین نژادیان ماهواره را فساد برانگیز دانست و تصریح کرد: هیئت امنای مساجد باید مشکلات جوانان را شناسایی کرده و جهت حل آن تلاش کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۵:۰۱

29 Dec 2019